Aici! Încă aici!

Să încep prin a mă scuza pentru timpul în care n-am mai scris. Am avut o perioadă destul de agitată care mi-a cam dat programul peste cap dar m-a si umplut de Inspirație. Mi-am așternut ideile pe o hârtie dar prin desene de parcă nu vroiau cuvintele să-și facă loc și îmi era dor de blogul meu. Îl am instalat pe telefon si oridecate ori vroiam să scriu, salvam în draft pentru că nu mă simțeam pregătită. Dar acum sunt, am revenit si voi continua. Următoarea postare va fi dedicată părților negre din sufletul meu de care mi-am luat rămas bun de curând. Nu îmi va fi dor de ele :)) dar parca ma simt totuși incompleta.
Vă Multumesc ca sunteți încă aici!!

❤️ S.

Your opinion ?!

