Dimineata …

Strazile pustii mi se intind intunecate in fata si pomii se misca zgomotos. Cand m-am uitat ultima data la ceas era 4 deci in curand va iesi soarele, sper. De cateva zile ploua intr-una. Oricat de tare mi-ar place ploaia cred ca natura a cam exagerat. In primele doua zile de ploaie m-am cuibarit in pat si m-am uitat la filme iar noptile adormeam ca un prunc pe melodia continua a picaturilor de ploaie pe geamul camerei mele dar deja la a patra zi incepuse sa mi se para monoton. Cerul pare a fi senin si ziua de azi va fi insorita dar nu si in interiorul meu. Imi doresc ca soarele sa-mi incalzeasca inima care devine tot mai rece vazand ca tot ce e frumos in lume ma ocoleste. Sper la mai bine! Imi aprind o tigara si privesc fumul cum se ridica in aer. Din spatele meu se aud pasi grabiti. Cine sa fie la 5 dimineata pe strada? Inima imi bate din ce in ce mai tare si simt o adrenalina in sange de speriat. Nu vreau sa ma intorc sa vad cine e! Daca o fi cineva care sa-mi faca rau, las la voia sortii. Pe timp ce se apropie zgomotul pasilor imi creste ritmul batailor inimii. Ce ciudat ma simt! De ce sa las sa-mi faca rau? Ma intorc repede spre zgomotul pasilor si simt cum ma ia ameteala. Vad diverse culori prin fata ochilor si deodata intuneric. Clipesc de cateva ori cat sa nu intru in panica si … vad pe cineva cu ochii incetosati. Clipesc continuu pana imi revine luciditatea in privire. Ma opresc cateva secunde si … privesc in gol. Zambesc! Acei pasi sunt de la o femeie care se grabea sa prinda autobusul si trag concluzia ca pleca la serviciu. Cand a urcat in autobus mi-am dat seama ca e aproape ziua, ca soarele isi face loc printre mici nori fumurii, ca astazi va fi o zi minunata si ca tigara mi-a ars doua degete. Ma uit la ceas, e 6! Timpul nu sta in loc, niciodata! Ce am invatat? Inca o zi in care sunt prea buimaca sa mai invat ceva.

One thought on “Dimineata …

  1. Ca sa parcurgi drumul pe care l-ai ales,iti trebuie curaj sa recunosti si nesimtire ca sa nu-ti pese de parerea celorlalti ! Esti intre doua lumi si te gandesti ca daca mergi pe drumul drept ii faci fericiti pe altii ,iar daca mergi pe drumul intortocheat ai sa te intrebi daca esti fericita fiind diferita ! Ca sa fii fericita ,cred,ca ai nevoie de o doza mare de “nesimtire” pe care tu nu o ai si nici nu o sa o ai ,tie iti pasa fff mult ce parere au ceilalti despre tine si e bine ca-ti pasa ,cred. Te-am prevenit mai demult …nu suferi singura…plange-te ,ca ai cui !

Your opinion ?!

