Bye 2013! Welcome 2014!

Sfarsit de an. Inceput de an.

Sa spunem ca planurile sunt aceleasi. Unele incepute si neterminate, altele incepute si terminate urat. Ca rezumat in 2013 nu as avea multe de spus pentru ca mai mult am simtit. Uneori mi-e greu sa pun sentimentele in cuvinte. Sa incep prin a spune ca am avut dorinte mari, fapte multe si dezamagiri putine. Da, sunt, cred, una din acele persoane care nu a avut multe dezamagiri. De fapt, de cele mai multe ori, m-am dezamagit eu pe mine dar tind sa cred ca am invatat de pe urma lor.

Ianuarie 2013 – eram inca in Spania cu intentia de a pleca in Romania, destul de optimista si cu chef de a face ceva. Cam la asta se rezuma luna Ianuarie in general, aproape in fiecare an. Plec spre alte tari. :))

Februarie 2013 – ajung in Romania, incep o relatie si ma mut in Bucuresti. Incerc sa ma acomodez schimband modul de viata aproape radical. Cunosc persoane si leg prietenii de care ma mandresc si cu care mentinem legatura. Toate bune si frumoase!

Martie, Aprilie, Mai 2013 – inca in tranzitul de acomodare. Nu credeam ca e atat de ciudat sa ma (re)acomodez in propria mea tara. Probabil s-au schimbat multe sau poate au ramas pe loc. Reusesc totusi sa fac un curs de bartender de care sunt destul de multumita. Relatia scartaie din anumite principii pe care le am iar in general le numesc nemultumiri. Primesc telefon din Spania sa ma intorc la munca. Am avut o perioada super buna dupa aceea. EU! 🙂

Iunie – Octombrie 2013 – intoarsa in Spania, la modul meu de viata, plina vara, hotelul unde muncesc full deci mult de munca. Sfarsitul relatiei incepute in Romania. Viata merge inainte! Sfarsit de sezon deci raman fara munca.

Noiembrie, Decembrie 2013 – Ziua mea de nastere deci fun, zilele de nastere ale unor prieteni deci fun, ziua mamei de nastere adica fun in Romania pentru 2 sapt. M-am intors in Spania si mi-am facut planul sa plec din Ianuarie 2014 in Italia. Au trecut sarbatorile de iarna (spre bucuria mea), de revelion a fost neasteptat de bine si iata-ma … pregatita sa plec in Italia.

Cam asta e rezumatul anului 2013. Sper sa am ce povesti la sfarsitul anului 2014 asa ca, ma apuc sa-mi scriu cartea in 365 de pagini si sper sa fie o carte reusita, cu multe intamplari frumoase, reusite si vise multe.

La multi ani tuturor! Sa aveti un an special!

2014, nu ma dezamagi! Am incredere ca vom reusi sa facem istorie!! 😀

Va pup pe suflete!

P.S. Imi cer scuze ca nu am mai scris demult dar intre vin, sampanie, bere, momente diverse nu am avut timp si cand am avut timp nu am avut inspiratie.

 

Revelion 2014 gift or maybe nightmare hahaha

 

Your opinion ?!

